Sigortalı kurumsal nakliyat kavramına bambaşka bir boyut kazandırıyoruz. Bizim önemli olan taşıdığımız eşyaların güvenliği ve müşteri memnuniyetidir. Aksöz Nakliyatın kurumsal nakliyat işlemlerini nasıl yaptığından detaylı bir şekilde bahsedelim.
Kurumsal Nakliyat İşlemleri
Kurumsal nakliye işlemlerini ikiye ayırıyoruz. İlki devlet kurumlarına ait olan taşıma, ikincisi ise özel teşebbüslere ait kurumlara yönelik olarak yapılan taşımadır.
Aslında iki taşıma türü arasında herhangi bir fark olmasa da, uygulamada küçük değişiklikler olabilir.
Kurumsal firmalarda, demirbaş eşyaların taşınmasının yanı sıra, arşiv niteliğinde olan belgeler de taşınır. Elektronik eşyalar, kırtasiye malzemeleri ve ofis mobilyaları, taşınacak olan eşyalar arasında yer alır.
Bu tür eşyaların taşınması için bazı kuralların uygulanması gerekir. Bu kurallar aşağıda sıralanmıştır:
- Kurum adına yetkili olan bir kişi refakatinde taşıma işlemi gerçekleştirilir.
- Tüm paketleme ve eşya toplama işlemi, nakliyat şirketi personeli tarafından gerçekleştirilir.
- Arşiv niteliğinde olan belgeler ayrı kutularda taşınır. Bu kutuların üzerinde, arşiv belgesinin ne olduğuna dair bilgiler yer alır.
Kurumsal Nakliyatta Neler Taşınır?
Yukarıda adlarını saydığımız gibi, ofis ve büro malzemelerinin yanı sıra arşiv belgeleri taşınır.
Demirbaş eşyalar; masa, sandalye, elektronik cihazlar, aksesuar malzemeleri de kurumsal nakliyatta taşınan eşyalar arasında sayılabilir.
Kurumsal Nakliyatta Nelere Dikkat Edilmelidir?
Kurumsal nakliye firmaları taşıma işlemlerini gerçekleştirirken, iyi bir plan yapmalıdır. Plan da elde edilecek bilgi dahilinde yapılabilir. Mutlaka taşınacak eşyaların sayısı ve eşya taşıma alanı incelenmelidir.
Kurumsal firmalara ekspertiz gönderilerek, bu tür bilgilerin edinilmesi gerekir. Eşyaların çok iyi paketlenmesi gerekir. Herhangi bir sorun yaşanmaması için taşıma tekniklerinin nizami bir şekilde uygulanması gerekir.
Sigortalı kurumsal nakliyat ile taşıma işi mutlaka kurum adına yetkilendirilen koordinatörle birlikte gerçekleştirilmelidir. Koordinatör, hangi eşyaların taşınacağını, nerelere yerleştirileceğini ve taşıma ile ilgili diğer bilgileri nakliyat firmalarına sağlar. Yani sorumluluğun bir kısmı koordinatördedir.
Sorunsuz Kurumsal Nakliyat
Her taşıma işleminde, ne kadar plan yapılırsa yapılsın küçük aksilikler meydana gelebilir. Bu gibi durumlara karşı, eşyaların sigortalanması yararlı olacaktır. Sigortalı nakliyat firmaları bu yüzden kurumsal firmalar tarafından da sıklıkla tercih edilirler. Siz de merkezi İstanbul firmamızdan Türkiye geneline sigortalı kurumsal nakliyat hizmeti alabilirsiniz.